iLovePalestine.com JIM Klang: KARNIVAL KELUARGA PRIHATIN 2009 - LAPORAN AKHIR

Saturday, April 4, 2009

KARNIVAL KELUARGA PRIHATIN 2009 - LAPORAN AKHIR

4.30 Ptg

Program disambung semula selepas solat zohor. Ia diteruskan dengan ceramah oleh PDRM. Ceramah & sessi dialog tersebut menjadi perhatian penduduk setempat kerana berbagai soalan boleh dikemukan kepada pihak polis.

Seterusnya disambung dengan ceramah dari Raudatus Sakinah (RS), Pusat Bimbingan Remaja Puteri. Ceramah disampai oleh Akh Rozalli Hashim dari RS Sg Buloh. Ceramah yang bersahaja dapat memikat pendengar untuk mendengar input terkini berkenaan gejala sosial dan cara menanganinya...

Pada masa yang sama, program kanak-kanak iaitu Smart Quiz dijalankan di dalam surau, memang amat ceria sekali program kanak-kanak, tahniah kepada para sukarelawan yang menjalankan amanah dengan baik sekali.

Pameran juga berlangsung sehingga 4.30 petang. Tahniah juga kepada pihak yang mengadakan pameran, berbagai ilmu & pendedahan dapat ditimba.

Tahniah juga kepada pihak urusetia terutama kepada Pengarah Program yang berjaya menguruskan keseluruhan program dengan baik sekali.


Sempat juga bersembang-sembang dengan Pengerusi Surau BBK, mereka bercadang untuk membuat program yang lebih besar lagi & ingin menjemput Tan Sri Mentri Besar Selangor untuk merasmikan program tersebut. Semoga berjaya dengan perancangan tersebut.

Pengerusi surau BBK juga berminat untuk menjalankan program berkala dengan pihak JIM. Sambutlah hasrat mereka...

Alhamdulillah, syukur kepada Allah kerana mengizinkan program berjalan dengan lancar. Tahniah kepada semua yang menjayakan program Karnival Keluarga Prihatin & Gaya Hidup Sihat 2009.






Moderator Blog JIM Klang

No comments:

Post a Comment